onsdag 29 oktober 2008

Tjihoo

Vet ni en sak? Jag har gjort någon nytta! Det är så att vi har SO-prov på onsdag/torsdag v. 45 och of course glömde jag böckerna i skolan. I måndags och igår tänkte jag tanken att gå dit. Och det är ju en bra början, men tyvärr har min teleporteringsmaskin inte kommit hem från servicen än och då betydde det ju att jag skulle få GÅ i hela fem minuter för att komma upp till skolan. Alltså stannade min kropp i sängen.
Idag är det sista dagen lärarna är där och jag MÅSTE ju faktiskt ha böckerna- för ett till VG+ tänker jag inte få- så det var bara att dra på mig mina behov-av-Lactal-framkallande-byxor (de andra var nytvättade) och släpa mig ut i kylan. På köpet fick jag med mig en fortfarande snäll lillasyster.
Det här hände för en stund sedan och ni kan ju gissa om jag har använt böckerna. Nej, man ska inte behöva göra två saker/dag- då slutar det med att man blir sjukpensionär och måste leva på bidrag resten av livet (det där sista var en pik mot alla som lever på bidrag för att det är bekvämt).

Inga kommentarer: