onsdag 8 oktober 2008

Hej kom och hjälp mig

Jag måste få spy lite, bara lite galla till. Vet ni vad jag nyss gjorde i smyg? Jag Orbitrackade! Var tvungen att prova för att se om det verkligen är så otroligt som det sägs och nej, jag kan inte säga att jag ändrat åsikt. Där stod jag och trampade, skrattade som en hippie på maruijana och förundrades över att en människa på denna jord faktiskt kommit på en sådan här sak. En männsika som du och jag. Är inte det smått fantastiskt?
Dumma idé.
Dumma amerikan.

Nu sitter jag här och har läs-abstinens. Är helt insnöad på Marian Keyes Vattenmelonen. En bok utan egentligt mål, en bok där man inte behöver tänka själv för fem öre. Lättsamhet och humor, sånt gillar jag. Problemet är att vi har engelska-prov imorgon bitti och att jag skulle tjäna på att öva lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv; kanske jag har. har du?