lördag 25 oktober 2008

DU SUGER

Japp, du suger. Vad tänker jag däremot inte säga. Men om du kommenterar så lovar jag att skriva en uppsats om dig och lämna in som projektarbete i vår på SO:n. That´s it.

Måste bara berätta en sak. Det är så att Muminmamman fyller 43 år idag och därför är farbror, farbrors fru och lillkusinen här (och varför sitter jag då vid datorn?). Mitt i middagen reagerar jag och pappa av ett litet läte ute i hallen och ni som vart hemma här vet att man ser från matbordet till hallen. För ungefär 7 sekunder tror jag att jag ser helt fel, för där står ju Tarus mamma och pappa och ler. Men vad fan, de ska ju vara i Finland och de sa ju imorse per telefon att de skulle ut till landstället! Ser jag i syne?! Men nej, där står de- livs levande och med en väska överfull med godis till mig och sprit till los adultos. Hjärtat bankar fortfarande i 180 efter 5 minuter och sakta men säkert börjar chocken lägga sig. Jag kan inte förstå att vi inte hörde när bilen körde upp på tomten. Och jag kan absolut inte förstå att hundarna inte hörde något förräns de står i hallen, de två brukar ju höra allt- vare sig det finns eller inte! Om jag blev chockad kan jag bara föreställa mig vad plastmamman blev...

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm here!