måndag 6 oktober 2008

Dumma. Jävla. Onödiga. Idé.

Kommer hem till pappa och det första jag ser är en ful, jävla malplacerad kopia av TV-shops OrbiTrek, nämligen OrbiTrac.
Jag förstår inte! Varför måste man köpa maskiner som upprepar rörelsen av att springa när man har en hel fucking (skogsturken citerad) planet att springa på? Måste man göra det i vardagsrummet? Och måste man göra det i MITT (ok, jag äger inte huset) vardagsrum dessutom?! Den får gärna stå på sin plats när jag är hos mamma men nu vill jag inte se helvetesmaskinen, ni ser ju hur det ser ut!

4 kommentarer:

Phanny sa...

Den här har faktiskt DU och pappsen köpt till mig i födelsedagspresent för att jag ska kunna Orbi Tracka med Eva, hon har likadan.
Och bara för att Du hatar den så ska jag nu bli prepubertalt obstinat och anal och Orbi Tracka varje stund Du är här, Vi ses i vardagsrummet, Darling!!!
P & K//muminmamman

Anonym sa...

Fast det var inte jag, utan finnen som skrev den förra kommentaren. Det är bara hon som skriver könsord på andras bloggar.

Anonym sa...

ja just det k...k, f...a, det är könsord. Att vara anal är ett Freudianskt uttryck. Det vet jag
(Psykologi 4).

Anonym sa...

Precis. Sifferbetyg hade man för hundra år sedan...