torsdag 4 november 2010

Something new, something old, something borrowed, something blue

Fick lite panik och ångest när jag insåg att jag spenderat tre och ett halvt jävla tusen på en månad och lite mer ångest för att jag nu lagt undan 1000 av det resterande på resekontot. Fan alltså vad jag måste börja ha koll på vart pengarna försvinner. Idag blev det ett par Lee-jeans, lots of underkläder och en klänning och hade Pippi-tröjan från Bondelid funnits i small så lovar jag att jag hade varit ytterligare 800 fattigare. Kanske var tur att den inte hängde där? Nää men nu behöver jag inte handla på hur länge som helst. Nya skor och jeans- bra tack hej. Om en timme bär det av mot träningen och efter det ska jag och Ramin ha telefonkonferens angående Harry Potter-biljetterna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Morfar o mamma betalade trosorna...

Fanny sa...

Asså idiot jag har ju förklarat hur du skriver vem du är! Det var mamma för er andra som undrar...