lördag 25 december 2010

Fett fucked up att fira idag

Förstår ni att engelsmännen och amerikanerna måste vänta till idag innan de får öppna sina paket? Hujedamig vad jobbigt, jag får liksom abstinens när jag inte får öppna några på morgonen. Men, igår var det ju dags och trots att jag bara fått hälften av paketen än så kan jag med råge säga att det här var bästa julklapparna någonsin. Lista får ni om några dagar när jag fått resten. Vi åt tills vi spydde och tomten blev efter en whiskey trespråkig. Trodde han i alla fall, finskan var väl inte den bästa. OCH OCH OCH! Vill ni veta vad jag har lärt mig? Att spela tre julsånger på piano EFTER NOTER OCH MED ACKORD OCH HELA SKITEN! Haha alltså, jag förväntar mig faktiskt att ni på riktigt är glada för min skull, precis som att jag alltid är glad för andra när de fått bra på ett prov och av någon anledning smsar mig på en gång. Det här är helt enligt planen förstår ni, om jag lyckas bli musikalisk och lär mig dansa (typ salsa, det är så jävla roligt) så är jag bra på allt. Ungefär. Som Ramin, en sådan där äcklig människa som kan allt. Marika kan man inte tävla med för hon har en sådan vidrig tur hela tiden, usch.

Veckans hybrisinlägg- check.

Inga kommentarer: