torsdag 16 december 2010

Nytta?

Ja faktiskt. Lite i alla fall. Har tagit två av bilderna till våran moraliska PowerPoint om vad the fictional character of Anna-Britta gör fel i sin vardag och hur hon istället borde göra. Har snott Kycklings data medan hon är på lunch och tack som fan jävla skitväder för att du fuckar upp Spotify så att det hackar när man försöker lyssna. Jag blev lite orolig ska ni veta, så fort ljudet dummar sig tror jag att det är mina hörlurar som gått sönder och det vore ju lite tråkigt om de pajjat efter tre dagar. Men nää, det var internet som inte var med på noterna. Fan vilket skönt tangentbord det här är, like it. Hahaha akustisk version av California Gurls i lurarna nu, känner på mig att mina spellistor anpassar sig efter vädret. Elleeeeeeer?

Inga kommentarer: