lördag 4 december 2010

Korv är underskattad mat

De sa det på tv nyss. Rätt och riktigt. Jag är skittrött, trots att jag vaknade piggare än någonsin vid åtta. Hungrig är jag också. Vad händer idag då? Jo, hade jag tänkt att plugga lite och vid två ska vi vara i Tyresö hos grannarna från landet. Det årliga pepparkakshusbaket skall äga rum. Vi får se om det blir Iors hydda i år igen, det har det blivit varenda gång hittills. Fan, den där jävla skorstenen, den gååår inte att få fast utan att förstöra hela skiten. Le camera åker med så får ni skratta lite ikväll.

Förlåt för alla korta meningar.

Just det, jag kommer vara hemma totalt fyra dagar under jullovet. Kräk på det. Fast sedan kan man ju diskutera om jag verkligen ska till Kap Verde den 3:e januari eller om jag bara myttar.

Inga kommentarer: