torsdag 30 december 2010

Home at last

Bella och jag hade det trefvligt på båten, tills tre slemmiga araber/turkar med inte allt för mysiga intentioner kom och började prata med oss. Vi kände väl båda att det då kanske var dags att gå till hytterna och sova. Och sova gjorde jag, dock inte mer än fyra timmar för jag var vaken ända fram till Åland- nytt personbästa. Fick med mig en ansiktskrämen Aquasource från Biotherm, thank you Lord I finally found heaven.
In till Solna först, sedan till mamma och när jag öppnat de återstående julklapparna fick jag för mig att jag skulle gå på matjakt. Med andra ord till mormor och farmor. Båda två hann jag med, hos farmor somnade jag i och för sig i två timmar men what the heck. Hemma nu och Big Mama fixar tacos innan träningen. Gissa vad jag ska göra? Spela med nya klubban *feta smilet*.

Inga kommentarer: