måndag 6 december 2010

Hon hade drömmar om status och flärd

  • Natural Science provet gick faktiskt bra. Tror jag. Ordbajsande brukar funka.
  • 98/100 på latinprovet och lärarens ord "Du var bäst" känns okej. Dumt jävla slarvfel.
  • Dagens failure var utan konkurrens när jag skulle försöka mig på konsten att...*dum dum dum*...prata engelska. Både hjärnan och tungan var på Swedish-mode idag, fan vad crappy det lät.
  • Dagens success var när jag övertygande läraren att det är dumt att ha håltimme i två timmar för att sedan ha lektion i 30 minuter när man ändå bara ska ha provgenomgång och därmed fick närvaro trots att jag låg på en bänk 30 minuter därifrån och blev knäckt sönder och samman. Lång mening.
  • Muntligt prov/debatter imorgon bitti på spanska, I better fix my arguments.

Haha jag kommer sluta som en person med en miljon på banken men ingenting att leva för.

Inga kommentarer: