onsdag 8 december 2010

Snö- kristalliserat svett

Livet blir ganska roligt när man inser att man skrivit perspiration istället för precipitation, det vill säga svett istället för nederbörd, på ett helt jävla geografiprov. Till mitt försvar så var det för att jag inte kom på ordet för nederbörd och plötsligt började spela upp Dove-reklamen för deodoranter som är anti-perspiranta under provet. Drog den precisa och accurate:a slutsatsen mellan rinnande vatten under armarna och (på ett sätt) rinnande vatten från himlen. You know, neråt som neråt.
Det här kan vara det näst dummaste jag någonsin gjort i skolan, inget slår mitt nationella i biologi i nian där jag sa att man botar världshungern genom att ta bort hungergenen. Men det fina i kråksången är att jag själv insett mina misstag inom en timme efter vardera provs inlämning. Mihi, det är kul med language fuck-ups. Det ordet kom jag på i duschen- fuck ups.

1 kommentar:

MICHOOOO sa...

Hahaha do it!