fredag 10 december 2010

To conclude

Så där ja, nu har jag och Ida (och Angelica) varit jävligt duktiga. Inte nog med att våran dukning för 50 pers blev lika awesome som vanligt, vi lyckades även göra diskningen efter sjukt rolig. Aa men nu vet ni.

Jag hatar när man har huuur mycket som helst att skriva om så att man inte kommer ihåg något av det, hjärnan blir liksom overloaded. Imorgon är det i alla fall Daniel Adams-Ray med tre ganska otrevliga tjejer. Tur att folk från parallellklassen kommer dit och räddar mig. Köa ska vi också göra, i vanlig ordning. Skillnaden från alla konserter i somras är dock att det är förbannat kallt ute nu. Då var det liksom lite mysigt att sitta på Grönans lilla scen i sju timmar och hinna kolla på Tobbe Trollkarls två dagliga shower innan Hassle eller att sitta i den gassande solen på Soliden och se Allsången två gånger innan den sändes direkt i tv, det var till och med mysigt att stå i ösregnet inpackade i två paraplyer innan Linnros. Nu kommer det vara allt annat än mysigt. Det kommer vara sjukt jätteomysigt. Meeeen, om man ska se det från den ljusa sidan ska det bara bli -10, det kunder ju lika gärna varit -20. Tre timmar i -10, ska vi slå vad om hur många tår jag kommer ha tappat under den tiden? Jag tror på fem, tre på höger fot och två på vänster.

Inga kommentarer: