fredag 3 december 2010

I'm in social science, why do I learn about bio chemistry?

Naturkunskap nu och jag tänker lyssna precis lika lite som jag gjort under alla de tidigare lektionerna. Good jekla luck på måndagmorgon med provet. Vet ni, imorse hade jag hemkumpaprov. På distans. Via sms. Vi satsade på MVG men grejen är liksom den att jag inte har haft hemkunskap sedan höstterminen i åttan så att förlita sig på mig var lite dumt. Vet ni en annan sak? Jag börjar få mensvärk och jag bytte väska imorse vilket innebär att idag är första dagen som jag inte har med mig Pronaxen-tabletterna sedan jag köpte dem. Det kallar jag timing. Slutar om 40 minuter och jag kan inte bestämma mig för om jag ska åka direkt hem eller om jag ska hitta någon Expert och köpa nya hörlurar. Hihi det här paret har hållt sedan den 2:a september, det är en månad kortare än den genomsnittliga livslängden för just de lurarna.

Inga kommentarer: