torsdag 2 december 2010

I wonna rock! (Jag vann en sten!)

Latinprovet gick freakin' awesome, så awesome att läraren bad några av oss att vara kvar efter och göra en av hans källkritikuppgifter till de andra sam-tvåorna. Haha de idioterna plagierar tydligen texter till deras uppsatser, skickar in till Urkund och hoppas på något jävla sätt att det inte skall upptäckas. Hur. Får. Man. Vara. Så. Dum?
Ska slänga i mig lite mat fort som attan och åka bort till hallen ännu tidigare än planerat. Match ikväll mot Huddinge, wish us luck.

4 kommentarer:

Marika sa...

Jo, ska man fuska med urkund får man vara lite smartare (men det går ;)

Fanny sa...

Gör det?!

Marika sa...

Man kan ta plagierade arbeten, men kanske inte direkt från nätet... Och bara för att jag vet hur skulle jag aldrig göra det själv, mina grejer blir ju mycket bättre ;)

Fanny sa...

Vi säger så ;)