söndag 26 december 2010

Fråga mig inte varför

Jag vet inte varför jag inte bloggar, har ju inget annat för mig ändå. Snö, snö och så lite mer snö utanför fönstret. Yäs box. Alltså, varför heter Annandagen Boxing Day på engelska? Någon? Och med tanke på det, vi spelade Wii igår och jag har så saaatans ont! Grejen är att jag tar i så jävla hårt att lederna överbelastas då det inte finns något som gör motstånd, luften är inte så stark av sig.

Sitter och kollar flyg till Costa Rica och försöker hitta en flight som ger oss ett dygn i New York men det går lite sådär. Probably för att det blir lite krångligare att boka två separata flighter än att boka en som kind of sitter ihop. Continental flyger man tydligen med om man kör på rekommendationerna och då får vi hoppas att det är bättre än United Airlines, det var fan inte mycket att hänga i julgranen. Haha jag gillar att Costa Rica är lika stort som Småland.

Inga kommentarer: