fredag 10 december 2010

Fuck you

JAG FÅR KRUUUPPP! Var och lunchbowlade (i.e. åt lunch och bowlade) efter skolan i Sickla och efter det hade jag och mamma tänkt att vi skulle gå runt och kolla i affärerna, ni vet så där som normala människor gör när de inte har något bättre för sig. MEN NEJ, FÖR DÅ SKULLE DEN DÄR JÄVLA DIKTATORN TILL PLASTPAPPA ÅKA HEM! Han kunde absoluuut inte tänka sig att ta bussen hem eller ens att VI kunde ta bussen hem. Spontanshopping är ju tydligen så jävla onödigt och sedan blir aset ännu surare när jag väl sitter i baksätet och håller käften. Inte ens tyst får man vara, om han får protestvägra att vi ska få strosa omkring i Sickla så tänker jag protestera mot hela jävla satans skiten och inte prata på hela dagen. Och inte blir det bättre när jag, efter att ha köpt några julklappar, inte ens får köpa en sketen kaffe på Pressbyrån för mamma. Nej då ska hon börja gaffla om hur oekonomisk jag är och jämför mig med människor som tydligen är "likadana". HON SKA VARA TYST! Jag har varit helt pank en gång de senaste åren och det var förra månaden. Vad gjorde jag då? Jo, JAG TOG PENGAR FRÅN ETT AV MINA SPARKONTON! Vad i helvete!

MAMMA! OM JAG NU ÄR SÅ OEKONOMISK SÅ TYCKER JAG ATT DU KAN LÄRA MIG DEN HÅRDA VÄGEN. DRA IN MÅNADSPENGEN- SÅ, JÄTTEENKELT!

Inga kommentarer: