söndag 12 december 2010

På allas läppar

Om ni undrar så var vi i stan och köpte julklapparna. I city. På Drottninggatan. Tjohoo vi gillar att utmana ödet. Nej men hörrni, lite allvar nu.

  1. Förstår ni hur mycket luft Sverigedemokraterna kommer få efter sprängningarna? Det är nästan det jag är mest rädd för, kanske för att man vet att de kommer dra igång sin ideologiskit igen till skillnad från frågan om det kommer smälla några fler bomber.
  2. Alltså, jag måste få skratta lite också. Av de sex bomberna (sexbomb, sexbomb, you're my sexbomb) mongot hade på sig exploderade en, säkert för tidigt än planerat. Av hela hans kropp som borde gått i tusen bitar och legat lite varstans på Bryggargatan, var det bara magen som pajjade- varken fötter eller ansikte var skadat. HAHAHAHA FAAAAAAIL!
  3. Vad jag tror? Att det inte kommer bli något mer. Vad jag tycker? Att vi inte ska gå runt och vara paranoida och tro att man ska dö så fort man åker till stan, det gör liksom inte situationen bättre. Är jag förvånad? Nej, det var på tiden att något sådant här hände Stockholm. Ett land kan inte ha ett så optimalt läge inom världspolitiken utan att något till slut händer.

Men nej, självmordsbombare är inte trevligt någonstans.

2 kommentarer:

Marika sa...

Bomber i Stockholm? Kan bara betyda en sak; I'm baaaaaaaaack :P

Fanny sa...

Hahahaha! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA NU FATTAR JAG!