lördag 4 december 2010

iPhone 5

När min iPod la av och jag fick en ny i augusti fick jag frågan om jag inte hellre skulle vilja ha en iPhone 4. Jag sa att en ny iPod Classic är bättre för mig och det är jag väldigt glad för, mest med tanke på att jag använder den konstant, jämt och ständigt och att batteriet i en iPhone skulle ta slut alldeles för ofta om jag använde den om iPod. Aa, det var den lilla historien. Grejen är att jag är sjukt sugen på en ny mobil då min börjar lagga rejääält efter två år men det är liksom inte aktuellt att önska sig en ny i julklapp. Funderade därför på om det inte borde komma en iPhone 5 nästa år och jo, det verkar faktiskt som det. Enligt källan som bland annat avslöjade iPad så kommer Apple släppa en helt ny iPhone redan i början av nästa år. Det vore väl något?

2 kommentarer:

mamma sa...

Näää just det....
Ingen ny telefon,du kan få en gammal som ligger i lådan...
PUSS

Phanny sa...

Tack mor det gör inget, Costa Rica smäller fan högre.