tisdag 7 december 2010

Tuesday I'm in love

Jag började skriva ett inlägg tidigare idag men mitt i skiten fick alla skolans datorer för sig att strejka, alltså blev det inget inlägg. Vad har hänt idag då? Jo, jag har haft världshistoriens fierce:aste muntliga spanskaprov, det gick så långt att vi skrek på varandra under debatten. PÅ SPANSKA. Hur imponerade är ni inte nu? Väldigt, jag vet.
Sitter och väntar på att Sara ska ringa och säga att hon har kommit hem från sin mormor och morfar så att jag kan pallra mig bort dit och somna i hennes soffa innan träningen. Hallå, är det bara jag som är extremt trött på eftermiddagarna? Det är skitjobbigt.

Jo just det, det jag skrev innan datorerna lade av imorse var att jag ska börja sammanfatta året fram till nyårsafton. En major recap av bloggen med andra ord. För bloggen är mitt liv. Fett illa.

Inga kommentarer: