tisdag 7 december 2010

Transbärsvägen 31

Mitt tredje hem. Typ, det känns som det. Hur underbart är det inte att höra "JAG ÖÖÖPPNAR" skriket av en sjuåring när man plingar på dörren och sedan få världens bamsekram? Söta lilla rara underbara Sara mår dessutom bra efter operationen, trots att hon inte gjort nummer två på en vecka. Soon to be förstoppad tjej säger jag bara. Och så var det pappa Ullberg som är både kock och doktor och komiker i ett. Och storebror Ullberg och mamma Ullberg. Eeelleeer? Nää, Jessika var på julepartaj. Finfin familj det där, de ska adoptera mig om det händer något har jag planerat och vem skulle inte vilja adoptera mig?
Jete-nice träning på kvällskvisten som ett plus i kanten, jag och Bella åker samma båt hem från Finland! WOOP WOOP! (Kan någon förklara det där woop woop för mig?)

2 kommentarer:

Evelina sa...

Läs http://www.urbandictionary.com/define.php?term=woop%20woop så förstår du förhoppningsvis ;)

Fanny sa...

Tips! Slå in "Fanny" på Urban Dictionary! :D