lördag 22 augusti 2009

Ang. Egoina

Egoina måste vara den mest omtyckta bloggaren i Sverige. Läste precis att sambon hennes gjort slut och så klickade jag mig in för att läsa några av de över 600 kommentarerna. Jag letade och letade och letade och av de 300 första hittade jag inte en enda elak liten textsnutt. Alla skickade kramar och lovade att tänka på henne. Även jag.
Sedan kom jag att tänka på hur det hade sett ut om det var Dessie som blivit dumpad (vilket i och för sig aldrig skulle hända, hon är ju ändå Desirée Nilsson liksom, hallå! The one and only you know?!). I 550 av kommentarerna hade det stått "HAHAHAHA DIN VIDRIGA SNORUNGE, RÄTT ÅT DIG!!!" eller liknande. Med all rätt för hon är en vidrig snorunge. Men i alla fall. Hon, tillsammans med nästan alla andra svenska bloggare, hade själva fått skit för en sådan sak. Men inte Egoina, för hennes blogg är underbar och de som läser gör det för att det är en rolig och sympatisk tjej med självdistans bakom dataskärmen. Om det funnits fler av den sorten hade Bloggsverige varit en mycket trevligare plats.
Som sagt, läs bloggen!

1 kommentar:

Frida sa...

Hej
jag har en tävling nu på min blogg, dom topp tre som vinner får en helt ny gratis design av mig!
kika in