tisdag 11 augusti 2009

Nyduschad

Sitter jag och väntar på att vi ska åka. Pappa och Muminmammans föräldrar ska åka och köpa lite grejer och då passar jag på att utnyttja att bilen rullar. Tänkte kika förbi hos farmor några timmar och sedan ta bussen hem.

Jag förstår att ni läser den här bloggen för ett mer spännande liv än mitt får man fan leta efter. Personliga problem utan dess like är något jag har många av. Just nu är jag arg på mig själv för att jag inte går och byter halsband. Klocka och ring i silver och pärlörhängen funkar bra ihop men att ha guld runt halsen ser jävligt trashigt ut. Problemet är att jag ska ha flipflop med guldremmar... What to do? Hmm...jo! Jag tar gladiatorerna såklart och byter till ett silverhalsband!

Dumbass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gladiatorerna har spännen i guld...
//www.stilakuten.se