lördag 15 augusti 2009

Sol, Ben&Jerry´s och friidrotts-VM!

Upptäckte att jag hade plenty of time. Tvingade pappa att väcka mig vid åtta men så var det ju lite jobbigare än jag föreställt mig så jag gick och la mig igen efter frukosten. Men nu är jag uppe och har både målat naglarna och plattat håret. Shit, ni skulle bara se hur långt det har blivit! Och böjer man huvudet bakåt blir det ännu längre! Äh, jag kan ju lika gärna lägga in en bild på fågelboet.

Och nu kan ni passa på att skratta åt min kissnödiga kroppshållning. Men en sak förstår jag inte, varför har jag blivit ett sådant jävla planeringsfreak? "Hmm, jag tror att jag går upp fem timmar innan vi ska åka så att jag hinner platta håret". I och för sig är det bättre än att vara världens tidsoptimist men vad fan... Nu sitter jag här, stressad över att pappa och Muminmamman får för sig att ligga vid poolen och nu åka och köpa lunch! Herregud, mat är inte viktigt. Att däremot komma i tid till ett bröllop borde vara högprioriterat.

Det är jobbigt att vara präktig...

Inga kommentarer: