måndag 31 augusti 2009

Det går inte bra nu, kompis det går inte bra nu

Nej hörrni, det här känns inte alls bra. För fem öre. I och för sig känns det bättre nu än vad det gjorde förra torsdagen och i helgen så vi får hoppas på att det går åt rätt håll. Problemet i dag är att jag fått reda på hur mitt liv kommer se ut i detalj tills den dagen jag stupar. Bra att veta kanske men jag skulle helst slippa. Här är mitt schema:
Måndag: Passa småscouter, 18-20.
Tisdag: Träning, 20.15-22.00.
Onsdag: Egna scouter, 19-21.
Torsdag: Träning, 18.00-19.30.
Fredag: Träning, 17.15-18.45.
Lördag: Ev. match, 2 timmar. Andra aktiviteter.
Söndag: Ev. match, 2 timmar. Andra aktiviteter.

Alla dagar: Skola och läxor inklusive prestationsångest på engelska. Maaassa tid.
Alla dagar: Den här jävla bloggen.
För tillfället har jag även någon spänningsvärk i nacken.

Tur att jag inte har något större behov av socialt umgänge. Det kanske är bra att ens bästa kompis (den man trodde vill säga) inte tänker tanken på att höra av sig *glad gubbe*

Kommer jag att bränna ut mig eller dö på en gång? Vad tror ni?

2 kommentarer:

Fridan sa...

Dags att sluta med någonting av skouterna och innebandyn och prioritera livet lite?

Phanny sa...

Inte sluta, det känns väldigt onödigt men jag antar att jag kommer få välja bort saker ibland. Grejen är att mitt liv är just skola, innebandy och scouter och om jag slutar så tar jag ju liksom bort en del av livet. Jag får helt enkelt bli bättre på att säga nej :)