fredag 14 augusti 2009

Lista

Jag tänkte, som sista människa i Sverige, göra den där mobilgrejen. Vilken mobilgrej, undrar ni. Jo men den där mobilgrejen. Då säger ni, jaha den mobilgrejen.

Ta fram din mobil
Bläddra igenom din inkorg
Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nä jag googlade typ Fanny och typ kassler
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Alla som är med i hata matilda klubben räcker upp en hand :) (Hon är ful äcklig dum och obehaglig)
3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Oki, har redan glömt det ;-)
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Grattis på födelsedagen gamling! Gammal gammal gammal gammal! Jag är også 16 hehe! Nu skickar jag massa smileysar. :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P
:D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P :D :) :P Bög (var tvungen :o)
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Japp :) Har jag någonsin brådska? ;)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Tjena Fanny, Iggy här. Tänkte bara säga att det här e mitt nummer. ;-)
7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Rjuuuut! Hur bra va Ska´ut på en skala 1-10? Ps. Calle har skrivit detta Ds.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Hej, såg att du hade ringt. Var det något speciellt du ville?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
+46708****** ringde kl 17.31, 2009/07/31 men lämnade inget meddelande.
10. Din romantiska replik?
Haha du nämnde något om det :p Men jag trodde fortfarande att du försökte säga underbart... Smartass
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vad bra! :)

Som ni ser så sket jag i det där med första meningen.

4 kommentarer:

jenniieie sa...

YES! ett sms från mig vart det då allt :D im so happy, im so glad

Fanny sa...

Feel proud :)

Linnea sa...

Hahaha, åh herregud jag har aldrig skrattat så mycket åt den där listan ;D.

Phanny sa...

Haha var den så rolig? :D