fredag 28 augusti 2009

Jag suger

Jag vet, men i går mådde jag jävligt piss (prestationsångest heter det tydligen, har aldrig haft det förut, nej nej...) och i dag har jag helt enkelt inte haft tid. Däremot har jag varit grym och tagit lite bilder. Här kommer dem:
...Efter att jag har lagt in dem i datan...
Gårdagens outfit. Det började med det mörkblå paret med stjärnor men så kom jag på att jag även fick ett par röd-vit-randiga. Kände mig sabla amerikansk. Like it. Fridas äkta kopia från Turkiet (tror jag?) för 35 kronor. En väldigt bra sådan...
...ja, om man inte började pilla på den allt för noggrant vill säga...
...Som här till exempel. Men, så fick jag ju den fina idén att Frida skulle ta sig in till stan och Pradas butik och säga, helt allvarligt,: "Hej, asså den här har typ gått sönder. Kan man få pengarna tillbaka eller får man en ny?" Vi kom i alla fall överrens om att den är fan så mycket bättre än Louis Vuitton-väskan som Dessie har på sin header. Jävligt exsklusivt när "LV:t" är upp och ner...

Och i dag var jag, pappa, Muminmamman och farmor och såg Sommaren med Göran, väldans rolig film det där. Hundarna var dock en aning besvikna på att de inte fick följa med och roade sig med att leka designers medan vi var borta.


Till deras försvar kan jag säga att de är förståndshandikappade.

Inga kommentarer: