måndag 17 augusti 2009

Suckers!

Ni som började i dag alltså. Hoppas i alla fall att det gick bra och att ni inte gjorde bort er allt för mycket. Och om så är fallet måste jag tyvärr meddela att vår bekantskap är över.
Men hörrni! Nu är det final på damernas hundra meter! Fraser presenteras, Stewart presenteras, Jeter presenteras, Campell-Brown presenteras.
De tre första kommer komma upp på pallen. Jeter får bronset men guldet blir det kamp om.
Bam! Oj oj oj! Vilken start för Fraser! Men shiiiiiit vad nära det var att Stewart kom ikapp! Nytt världsårsbästa, 10.73! Fan vad fult det är när 5 av 8 har vita skor. I och för sig älskar jag vita skor men det kom jag på först nu.
Förlåt, jag kom på att ni inte bryr er om friidrott.
Men vänta, jag måste ju berätta två saker. För det första att jag var helt lyrisk i går kväll när Bolt vann finalen och för det andra att det är jävligt synd om Isenbayeva. Det är aldrig kul när någon så överlägsen misslyckas. Och med en hel säsong dessutom.

Imorgon bitti åker jag och Ida in till stan för att "prova" att ta oss till skolan. Och vi åker tidigt you know. Tar 8-bussen ifrån centrum. Vi har karaktär.

1 kommentar:

Frida sa...

Frivilligt vilja trängas med människor som redan börja. Hade ni tagit en halvitmme senare hade ni KANSKE fått plats att sitta på golvet :D