måndag 10 augusti 2009

Okej

Glöm det där med en sprudlande kreativitet efter 14 dagar i bushen. Skulle lika gärna kunna sluta blogga men det vore ju tråkigt så jag besparar er den hjärtesorgen. Jag orkar inte sammanfatta två veckor men jag kan säga att jag har haft det helt sinnessjukt kul. Lägret regnade ju i och för sig bort lite halvt men vad gör det när man är med underbara människor? Och det blir ju inte direkt sämre av att allt under första veckan var rosa (se bilder på Facebook). Andra veckan var det första delen av ledarutbildningen Ska´ut. En otroligt nyttig och lärorik kurs som dessutom gjorde att jag nu känner inte mindre än 30 nya assköna personer. Gosh, vad SMU:are är grymma.
Jag struntade faktiskt i kameran det här året och litade på att de andra hade med sig. Smart drag Fanny. Låta andra göra jobbet, det gillar vi. Så som sagt, vill ni se när jag skämmer ut mig är det bara att gå in på Fejjan.

Gud vilket tråkigt inlägg.

Inga kommentarer: