söndag 23 augusti 2009

Störd

Jag loggade nyss in på min inloggning här på datorn och såklart så börjar det fucka. Det står att "Skrivbordet förbereds", vilket innebär att något gått käpprätt åt helvete och att ens vanliga inloggning är på rehab. Eller något. Man får i alla fall en provisorisk sida som ersätter den vanliga. Problemet är att när man då går in på Internet så finns ingenting sparat. Inga adresser, inga användarnamn eller lösenord, ingen msn-startsida. Nada. Man måste alltså SKRIVA IN ALLT IGEN och det orkar inte jag just nu. Så jag loggade ut. Loggade in igen. Fick en jävla vikariebakgrund. Loggade ut. Loggade in. Ännu en vikarie. Stängde av. Då funkade det. Hurra.
Och så kom jag på mig själv med att vara lite autistisk. Att inte acceptera förändringar och känna sig obekväm när det inte är som det brukar. Men faktum är att jag känt mig jävligt autistisk hela veckan. Alla hämningar har varit på semester och den muterade delen i mig har släppts fri.
Bilden är förresten tagen för 2 och ett halvt år sedan. Inte för att jag blivit så mycket mognare sedan dess men ändå...

Jag är trött.

Inga kommentarer: