tisdag 11 augusti 2009

Pride and Prejudice

Går på 3:an just nu. Om ni undrar så är jag en riktig sucker för kostymdramer. Ett fin fint exempel är listan på filmer som jag beställde av Mathias. De utvalda var:
Afterwards
Elizabeth- The Golden Age
Änglar och Demoner
Den andra systern Boleyn
Vicky Cristina Barcelona
Ps. I love you
Illusionisten
Notes on a scandal
Köpmannen i Venedig
Nästan hälften av filmerna är alltså historiska berättelser. Lajk it!
Jaha, vad ska jag dra till med nu då? Jag skulle ännu en gång kunna påpeka att jag är Sveriges mest rojalistiska 16-åring och att jag är otroligt glad av Maddes och Jonas förlovning. Eller så kan jag upplysa er om att det smakar illa i munnen när man ätit wienergummin. Fråga mig däremot inte varför jag stoppade det i kakhålet. För gott är det verkligen inte.
Eller, så lägger jag in en bild för omväxlings skull!


Så här snygg är man alltså efter en och en halv vecka i skogen. Gillar outfiten. Gillar den så mycket att jag hade den två dagar i sträck. Usch.

Inga kommentarer: