torsdag 20 augusti 2009

Första dagen som gymnasist

Frida bad ju så fint om att jag skulle sammanfatta dagen så...
  • Jag var inte ett dugg nervös.
  • Jag har sett ett roligt namn i omvänd ordning. Do i förnamn och Woo i efternamn. Woodo...
  • Jag går i en klass med 26 andra tjejer och 4 killar.
  • Jag fick ett grymt bra schema.
  • Jag är lite livrädd för Mr. Spires.
  • Jag fick hjärnsläpp när jag skulle svara på lite speed dating-frågor.
  • Skolan ligger otroligt fint.
  • Jag har lyckats hamna på en extremt disciplinerad skola. (Även avstängda) mobiler i korridoren är totalförbjudet.
  • Vi blev fotade för ett ID-kort helt utan förvarning. Schysst...
  • Bra mat.
  • Jag kommer ha en skotte som lärare i Civivs och engelska. Kul att man hör vad han säger.
  • Vi har idrott EN. JÄVLA. TIMME. I. VECKAN! Jag kommer få spasmer.

Hmm, var det något mer? Säkert men inte vad jag kommer på nu.

2 kommentarer:

Frida sa...

Oj, Fanny sitter i fängelse! Catfight, avstängd från omvärlden, rädd för lärarna.. Woho!

Phanny sa...

You got it! :D