fredag 21 augusti 2009

Flaxflux!

Glömde ju berätta att jag köpte en Filofax igår! Yay! Kunde i och för sig inte förstå hur den kunde vara 500 spänn billigare där jag köpte den än på Akademibokhandeln men så sa mamma:
- Men är det skinn då?
- Ehh...umm...asså...nej. Haha fan vad ägd jag är! Men den ser ut som skinn så det är lugnt *glad gubbe*.
En kalender för 325 är ju inte alla som har liksom. (Såg ni? Jag följde Dessies råd att "provecera" mera!) Tyvärr blir det ingen bild, kameran spunkar och mobilbilder går inte att lägga in i den här datorn. Annars har jag en jävligt snygg hög med skolgrejer här bredvid mig- en fullproppad Docusmart-mapp, ovanpå det tre kollegieblock och högst upp Filofaxen, min Quicktionary (translatorn, översättningspennan, whatever), ett oöppnat pack post it-lappar och ett svart pennskrin. Stelt ska det vara!

Fick i dag även träffa matteläraren, en rolig jävel från Kanada som enligt hans fru pratar svenska som en finsk zigenare...

Inga kommentarer: