tisdag 24 augusti 2010

Activity Day 2/3 avklarad

Ja, den årliga Activity Day var idag. One more to go nästa år, sedan är det bye bye dåliga arrangemang och taskig planering. Jag ska inte ljuga och säga att det var kul för det var det inte- vädret var manodepressivt, kön till korven var för lång för att man skulle orka ta en till, det är jävligt långt att gå från Haga Parken till Solna Centrum och ännu värre om man inte vet exakt hur man ska gå, det fanns inga toaletter och folk var allmänt opeppade. Några plus? Att ettorna är trevliga och att jag är hemma nu. Min sjätte fästingspruta har jag dessutom hunnit ta i dag. Och blivit jävligt trött. Snart är det middag och efter det åker jag och mor till Nacka Forum och köper lite grejer, tänk nya block och pennor. Ska försöka tigga till mig Egoboost. Juste, med tanke på pengar så fick jag mitt lönebesked i dag. Förbannade-helvetes-jävla skatt säger jag bara.

Inga kommentarer: