måndag 9 augusti 2010

Min dag so far

Först fick jag för mig att jag skulle städa upp i rummet. Tog därför en före-bild.

När jag gjort det så kom jag på att det är tråkigt att städa så det blev helt enkelt ingen efter-bild. Och om ni undrar över färgvalen i mitt sovrum så kan jag försvara mig med att jag var 12 när jag skulle inreda. Blått och silver was the shit. För att försvara mig igen så kan jag nämna att jag inte gör annat än sover och dumpar saker där inne. Efter det styrde jag kosan mot Nacka Forum och tror ni inte att det sätter sig en jävla mupp bredvid mig på bussen? Och inte nog med det, jag blev inte av med mänskan! Det slutade med att hon gick efter mig inne i Forum och för att inte se så dum ut så låtsades jag som att jag kände henne. Emma sa hon att hon hette men det kanske var ett påhitt. "Emma" och jag runt i affärena- upp och ner och fram och tillbaka, noll struktur helt enkelt. Hon hann dessutom förlora sin Converse-oskuld (fy fan måste jag vara så vulgär?).

Efter det fick min mage för sig att börja kurra så vi gick och fikade, men som alla muppar så hade hon inte fattat innebörden av begreppet "fika". Hon fikade därför loss med en Ramlösa (i snygg flaska).
Utsikten var i alla fall trevlig:
Ehh...oj, fel bild. Här var utsikten:
En halvnaken gubbe om ni inte ser. Meeen- en cheesecake i magen rikare och lite...inte skitsnack men sådant snack om andra människor man inte tycker om som inte klassas som skitsnack senare flög vi hem i min luftballong och var såklaaart tvunga att legitimera oss med våra matchande biljettfodral innan vi steg ombord. Gode Gud ni ska bara veta hur mycket luftballongsstölder det är nu för tiden! Det är skamligt att folk inte kan skilja på saker som tillhör fattiga och rika. Fy, de där polackerna.
"Emma" åkte hem och gick sedan på kräftskiva men tycker ni inte att det är jävligt konstigt med tanke på att hon sa att hon aldrig ätit kräftor? Jo, jävligt konstigt. Jag blev i alla fall av med henne, hoppas vi aldrig hamnar på samma buss igen. Nu på kvällskvisten kom Fröken Frisör förbi och hämtade våran soffa. Jag passade på att ta lite snygga bilder på henne:

Inga kommentarer: