måndag 2 augusti 2010

Mumindans

Jag är så jävla trött. Övertrött. Speedad. Min kropp hänger inte riktigt med i svängarna när jag försöker vända på dygnet som normala tonåringar. Har precis haft en konversation med Amanda på MSN om att dansa, hon är dans-galen och jag är dans-ogalen. Samtidigt sms:ar jag med Emma som är på väg till Gotland. Vi pratar om att våra mammor har nått en gräns som inte är okej att korsa. Är man överr 40 ska man inte kunna texterna till Oskar Linnros låtar och lyssna på Hoffmaestro (tur för dig Linda att du bara är 30!). Att de dessutom står längst fram på Kent-konserter och skriker halsarna av sig är bara jävligt illa. Men nu till saken, jag sitter alltså och säger att det borde vara åldergräns på musik samtidigt som jag lyssnar på det här. Jag fick skivan i present när jag fyllde fem. Man kan ju tycka att jag borde skärpa mig.

5 kommentarer:

cicci sa...

hahahahhahahhahahahahahahahah mumin

cicci sa...

jag dör åååh dom är för söta

Cicci sa...

asså haah sitter och lyssnar på dedär nu!!

"säg muminmamman får jag hjälpa till och baka kakor i ditt (konstpaus) vaaarma tjök?" (8)

Phanny sa...

Hahahahahahahahahahahahaha texterna är underbara! Jag stod och dansade till "Händer uppåt sträck och vänsterben frammåt, händerna tillbaka och benet likaså. Så går vi ner på huk, med högerbenet bakåt och det gäller nog att hålla farten på" precis innan jag skrev inlägget men det glömde jag skriva :D

Linda sa...

Haha, mm jag har ju faktiskt 10år upp till o bli patetisk!!