måndag 23 augusti 2010

First day at school

Otroligt originell rubrik måste jag erkänna. Men vad fan, sant är det. Vill ni veta en sak? Ja, klart ni vill. Jo, jag har alltid tänkt tanken "när Tuva börjar skolan så börjar jag fan tvåan på gymnasiet". Det har alltid känts helt galet för går man i tvåan på gymnasiet är man fett gammal. Jag är lite besviken ska jag tala om. Här är jag- gymnasist för andra året, 17 år och fett gammal. Känner jag mig stor? Öhh, nää. Samma gamla muppunge som jag alltid varit. Ovärt. Roligare än så här var det inte. Men jag tycker i alla fall att vi firar denna ofrivilliga upptäckt med lite bilder.
Taskig kvalitet på alla bilder förutom den första. Lacka på YouTube och inte mig.

2 kommentarer:

ELIN L sa...

först och främst, VADDÅ LEKA?
sen vill jag ha upp den bildjäveln på fb, jag är ju effing gorgeous

Fanny sa...

Luuuugn.