torsdag 5 augusti 2010

Thank you for the music

Åker till Öland imorgon bitti och jag vette fan hur jag ska klara mig alltså. Gjorde allt och lite till idag för att få ordning på iPoden och iTunes men det vill helt enkelt inte. Det innebär att det blir bilåkande UTAN musik i öronen. Ett tag funderade jag allvarligt på att stanna hemma men jag kom ganska snabbt på mig själv med att vara lite pinsam. När jag nu tänker efter så är det ju inte hela världen, den insikten gör mig faktiskt väldigt lugnt. Det finns värre saker här i livet liksom. När jag kommer hem så blir det väl till att försöka fixa det en sista gång och sedan göra det enda vettiga- köpa en ny iPod (vilket är jävligt onödigt i och med att den funkar men jag kommer faktiskt inte på något annat sätt). Fy fan, jävla elektronikskit.

Om ni undrar vad jag har gjort idag förutom att ha varit förbannad på datan så har jag hjälpt till med omläggningen av taket- fick stå och ta emot takpannor och stapla dem i högar. Jättekul. Jaaadå. Jag ska absolut bli handverkare (eller polack- fatta vilka pengar de tjänar på att lägga om folks tak svart!).

Inga kommentarer: