söndag 22 augusti 2010

Facebook-annonser

Visst är de irriterande? De där rutorna till höger på Facebook? Ja, det tyckte jag också. Tills för 20 minuter sedan. Tack vare dem har jag bestämt mig för att:
  • Köpa en sådan här. Läs Om Merket så får ni skratta lite. Modellerna är det heller inget större fel på.
  • Göra mitt projektarbete nästa år utomlands. Hur jävla awesome skulle det inte vara att undervisa i engelska i Costa Rica och koppla det till min språkinriktning? Öhh, ja, alltså, ni kanske märker att jag kör sikta-mot-stjärnorna-och-kom-halvvägs-taktiken. Att drömma är ju inte olagligt.

4 kommentarer:

cicci sa...

hHAHAHAHAHAH på ettan.

tvan låter fett nice ju!!

Cicci sa...

hahahahha fortfarande ettan hahahahahah dör....

cicci sa...

för trött för sånt, vill bara sätta på mig en sån dräkt och springa omkring!!!!!

Fanny sa...

Hahahahahaha de är ju helt underbara! Världens bästa ursäkt för att leka jättebebis och bumbibjörn i ett! :D