torsdag 12 augusti 2010

Vart håller jag hus?

Jag håller hus hemma hos Sara, grejen är att Sara nyss åkte härifrån. Ja Sara, det är dig jag pratar om (you see, hon blir alltid så till sig när jag skriver om henne och säger "Åhh, där är jag!"). Träning i Nacka stod på schemat för henne samtidigt som det inte blev någon hundfotografering för min del, fråga mig inte varför. Sitter och kollar på CNN om ni undrar, världens bästa kanal. Så, där gav jag er en fin chans att uppfatta mig som ännu mer störd än vad ni redan gör, be pleased. Nää men faktiskt, CNN är bäst, förutom när rösterna som pratar låter som mina lärare men det är inte så ofta. Nu säger de att vissa politiker vill ändra Konstitutionen på grund av, främst, mexikanerna. De är smarta nog att åka till USA för att förlösa sina barn då ungen som vi alla vet (eller borde veta) automatiskt blir amerikansk medborgare. Detta för att de då lagligt skall kunna bosätta sig i USA, även om de inte är medborgare själva. Smarta jävlar må jag säga, mest för att jag själv tänkt tanken. Lugn mamma, jag ska inte skaffa barn än. Men så kom jag på en sak, om det hela nu fungerar så här, så borde ju Ignacio aldrig behövt deporteras tillbaka till Mexico då både Betty och Hilda är födda i USA? Hmm...där hängde minsann inte Ugly Betty's producenter med i svängarna.

Inga kommentarer: