fredag 13 augusti 2010

Freeedag

Jag har haft ett satans bra dygn ska jag säga er. Saras familj är ju förmodligen den mest underbara i världen, därför har jag bestämt att Janne och Jessika ska adoptera mig om mina föräldrar dör. Sara skulle i alla fall in till stora staden i dag och spendera pengar med sin chompis så jag och Kizette de la Mancha (eller Lizette om man så vill) tog vårt pick och pack och gjorde detsamma. Tanken för oss var ju i och för sig inte att vi skulle spendera pengar utan mer vara jävligt spontana. Synd då att spontanitet i stan för mig innebär att pengarna försvinner. Köpte en jeansskjorta på Topshop (Jennie om det är en likadan som du har så lovar jag att inte använda den när jag är med dig) för en femhundring. En bh på HM som enligt alla möjliga lappar var en 70C. Jo men sure baby, alla som känner mig vet att jag inte har några bröst och att det hela handlar om en rejäl felmärkning av de små kinesiska barnen. Men jag klandrar dem inte, jag förstår inte heller de där krussidullerna de skriver med. Sedan svängde vi in på Mongo (jag tycker inte om mango, det är torrt) på Sergelgatan och tror ni inte att jag hittar de där shortsen jag har letat efter hela sommaren? Joooodå! Men nu kommer det otroliga, håll i hatten och bli inte förvånade om helvetet har fryst till is imorgon bitti- jag har köpt en kjol! Ha, och nu ljuger jag inte ens. Så ja, jag kände mig fett glad när jag kom ut ur affären, 798 spänn fattigare. Att de pengarna bland annat var lönepengar som ska in på den där kontot jag inte har öppnat än är en annan sak. Och så måste jag säga att Lizette är världens bästa shoppingsällskap- hon tröttnar inte på min velighet (och om hon nu gör det så döljer hon det jävligt bra), hon hämtar andra storlekar och är bara allmänt tålmodig. Tack!

Inga kommentarer: