tisdag 24 augusti 2010

Ångest?

Jag tänkte på en grej nyss. Allt känns så mycket lättare när man får veta att alla andra har precis samma ångest över att skolan har dragit igång igen. För risken att varenda en av dessa människor misslyckas och antingen hoppar av skolan eller tar livet av sig är ju obefintlig, alltså finns det ingen anledning för mig att att göra det- eller hur? Tänk på det hörrni, ni är inte ensamma om tanken "Hur i helvete ska jag klara av ett år i fångenskap?", fråga första bästa tonåring på bussen och den kommer berätta för dig precis hur du känner dig, även om den utgår ifrån sig själv.

3 kommentarer:

amanda. sa...

Om det fanns en gilla-knapp på detta inlägg skulle jag fettttt mycket klicka där!

Fanny sa...

Jag tänkte skriva att jag gillar feta klickar men...

cicci sa...

hAHAHAHAHAHAH FANNY JA DÖDAR DIG (alltså pga av din kommentar ovan, så att inga missförstånd uppstår)

Din blogg är så bra att läsa när man kommer hem från skolan och är trött (eller när man inte är trött för den delen) (men mest när man är trött) (eller nä, båda). Jag brukar sitta och läsa den. Och så skrattar jag lite. Och så läser jag. Och skrattar.

Ganska så underhållande!!!!!