söndag 15 augusti 2010

Gud assåw!!!

Hallå det är så hiiimla jobbigt när alla låtsas vara jag för man fattar ju liksom att det funkar ju bara inte, jag är ju the one and only! Sveriges största bloggerska liksom... OMG jag börjar tröttna på att vara en A-kändis, så jävla jobbigt att inte ha något privatliv för att alla äckliga små wannabes tror att de känner mig och vet vem JAG är! För det gör ni verkligen inte! Shit asså, jag fattar inte att ni orkar! Fast jag blir ju så himla glad när jag får sånna här...vad heter det...fanbilder! Guuud ni är sååå gulliga! Tänk att ni lägger ner eran tid på att göra så här fina saker om mig! Och det är nästan ännu roligare när ni spelar in sånna här fanvideosar där ni låtsas vara jag! Det värmer i hjärtat att få veta att man verkligen är en förebild för unga tjejer! Hihi, puss på er världens bästa läsare (klart ni är det, ni läser ju Sveriges största blogg hihi). Nu ska jag hämta ut alla mina paket från posten som jag får gratis av massa stora företag för att jag är en A-kändis, suck's to not be me va? Haha ja, visst gör det! Gosh I love my life, enda 17-åringen som lever så här med obegränsat med pengar och allt på grund av bloggen- I know you're jealous!



4 kommentarer:

Ida C sa...

Haha, jag var säker på att du hade stavat 'posten' fel, men det stavas ju inte med å som jag trodde.

Phanny sa...

Skulle JAG stava fel? ;)

Ida C sa...

Haha, videon var bra ju, rolig :P

rebecca sa...

hahahahahhahhaha, jag döööör! jennie är bäst:D