söndag 8 augusti 2010

Fan-freakin-tastic

Hur kommer det sig att man inte tröttnar på vissa låtar? Hur skumma, tjatiga, dåliga och överspelade de än är så går det liksom inte att sluta lyssna. Och med tanke på musik så närmar sig stunden då jag måste konfronteras med iTunes-cirkusen med stormsteg, vi är nämligen på väg hem nu. Åker av Ölandsbron...NU och NU är vi i Kalmar. Men ja, iTunes var det ja. Det värsta som kan hända är att jag måste köpa ny iPod, totalrensa hela datorn från allt som har med iTunes och Apple att göra (vilket jag trodde att jag redan hade gjort) och ladda ner all musik och köra in det i iTunes igen. Alternativt att göra allt i min dator men då kommer jag inte kunna dunka hög musik från stationära när jag är hos pappa. You dumb fuck alltså. Hmm...nu skulle jag skriva något intressant (enligt mina mått mätt så det får ni tolka hur ni vill) men vad kommer jag inte ihåg. Jo! Jag skulle göra en jämförelse mellan att inte tröttna på viss musik och att fota himlen för jag har en känsla av att jag aldrig kommer göra det. Världshistoriens mest originella fotograf kan ju inte avvika från framgångsreceptet bara så där liksom.

Inga kommentarer: