lördag 28 augusti 2010

Why man, why?

Whyyyyyy är Internet så segaråttigt? Usch, gula segaråttor är ju så jävla äckligt. Allt gult godis är ju i och för sig äckligt men ändå. Men jag är minsann inte äcklig, det var någon som sa idag att den inte skulle bli förvånad om jag inte skulle duscha efter en hel dag av träning men tji fick du din skitunge! Jag passade på att duscha onödigt länge bara för att ingen är hemma och kan banka på dörren och skrikande fråga om jag tänkt duscha upp allt varmvatten. Är ensam hemma hela helgen om ni undrar, skittråkigt. Och jätteskönt, då kan man spela hög musik hur länge man vill. Dock är det ingen som kan köra inneskorna till hallen när man inser att man glömt dem i en annan väska och träningen börjar om tio minuter. Tur då att Saras föräldrar räddar situationen och kommer med ett par skor. Imorgon ska jag inte glömma skorna för det har jag bestämt redan nu, smart va? Nu skriver Jesper på msn för att han inte har något liv. That's right, I said it. Men Jesper, du är faktiskt trevlig och jag tycker faktiskt om dig så sorry om jag drygar. Gud vad trött jag är, och klockan är bara tjugo över åtta.

How to change subject every second sentence.

Inga kommentarer: