måndag 1 november 2010

November 1st

Nu börjar höstlovet på riktigt och det firas med ett besök på Fotografiska vid tolv med Hilding Vilding och Kizette de la Mancha. Och nej Marika, du hade inte fått följa med även om du bott i Sverige just nu, it's a girls thing you know. Efter det ska jag möta upp Sara för att ta henne till AIK-land. Sängen är på plats sedan igår, skrivbordet blev precis klart och pappa är i full flärd med sina elektrikerfasoner. Det finns nämligen inga vägguttag i huset så det blir liiite svårt att koppla in datan, alltså måste han fixa det innan. Åhh jag orkar inte platta håret, orkar inte orkar inte orkar inte. Then what to do? Jo, äta en passionsfrukt. Jag gör inget utan passion vettni.

4 kommentarer:

Marika sa...

Fan, jag som älskar museum... :(

Får väl trösta mig med att åka till National Gallery (jepp, LONDON) och försöka få en glimt av Bonnie Wright igen, du vet tjejen från Harry Potter? Eller bara stirra på målningar av Van Gogh och Monet.

Fanny sa...

Ähh, vi vet båda två att hon ends up with Harry så sluta låtsas som att du har en chans att få hennes uppmärksamhet (läs: ta en autograf till mig nästa gång!). Jag vet inte hur det här svaret blev till för det jag skrivit är ganska "irrevelant" som du själv skulle uttryckt det :)

Cocco sa...

slutklämmar <3

Fanny sa...

Rumpklämmar <3