tisdag 2 november 2010

Somliga ljus brinner aldrig ut

Hederlig punktform:
  • Fotografiska med Ida och Lizette och sedan några timmar på Fåtöljen. Det roliga är att vi skrattar åt samma saker och på samma sätt som vi gjorde i nian, det är fucking två år sedan.
  • Design Simon och Tomas med Sara i Solna. Inte för att det fanns så mycket att inreda men vi bakade värsta pajen efter middage, det dög fint.
  • Samtal från jobbet nio imorse. Stress stress stress från världens ände till Värmdö och på vägen var jag tvungen att springa förbi mamma och lämna/hämta grejer. Alltså, den där färden var ett mirakel i sig, jag förstår inte hur jag hann OCH komma i tid till jobbet.
  • Snabbt till farmor för middag (och träff med lillkusinen som bor i Halmstad).
  • Träning.
  • Sitta här och ha ångest över the situation. Fan fan fan vad jag inte gillar läget. Nu ska jag gråta mig till sömns, som vanligt. Jag känner dessutom på mig att jag kommer ta bort den här sista punkten imorgon när jag är pigg och inte ha en vidrig huvudvärk.

Inga kommentarer: