söndag 28 juni 2009

Har jag packat färdigt? Nää...

Vi åker vid 6 i morgonbitti och då är det ju fantastiskt clever att sitta här och underhålla er när väskan inte är klar. Om jag inte har sagt det åker vi till Finland, jag och Sara. Fast jag tror att jag har nämnt det? Nu vet ni i alla fall. Nu sitter flickan och säger att det ska bli läskigt att flyga. Okej, svarar jag. Synd för henne. Hon uppskattar mitt stöd.
I morgon får vi förresten svar från gymnasieintagningen. För mig spelar det ingen roll, jag vet att jag kommer in, men jag hoppas att det går bra för alla er andra *glad gubbe*.

Jag har ont i ryggen. Har paddlat hela dagen och man känner ju att man inte tränat sedan innebandyavslutningen. Great.

Nej hörrni, jag får försöka slänga in ett inlägg under de kommande dagarna men lyckas jag inte kommer det på torsdag. Pråmiss.

Inga kommentarer: