måndag 1 juni 2009

Vad hände nu då?

Varje år spelas en fotbollsmatch mellan lärare och elever sista veckan i skolan. I år har det dock blivit lite ändring så tjejerna möter tjejerna och pojkarna möter männen. Det här gör ju såklart att det behövs lite mer folk än tidigare och nu är det så här. Jag, Fanny Gabriella Johansson, ska eventuellt, kanske, förmodligen, nästan definitivt vara med. Frågan är om jag vill eller inte. Visst, det skulle vara skitkul att spela mot lärarna men samtidigt kommer ju hela skolan titta och hur jävla kul är det? På något sätt hamnade mitt namn i alla fall på tavlan så nu väntar vi bara på skräckbeskedet. OM jag nu ska spela får ni komma dit och ropa att jag ska vinka från planen. Av någon anledning får vi inte ha fotbollsskor så jag hotade med att ta mina gamla Lacoste som luktar helvete. Det blir bra det, fick jag till svar...

Inga kommentarer: