fredag 5 juni 2009

Jag kan inte sluta le

Jag är stolt över att Robin Söderling spelar final i Franska Öppnan imorgon.
Jag är stolt över att det är 4 stycken i klassen med MVG i alla språk.
Jag är stolt över att det är 5 stycken i klassen med MVG i alla fyra SO-ämnena.
Jag är stolt över de som kämpat sig till sina VG:n.
Jag är stolt över de i klassen som fått sina första MVG:n.
Jag är stolt över de i klassen som höjt alla sina IG:n.
Jag är stolt över Ramin som går ut med 17 av 17 MVG:n.
Jag är stolt över mig själv som går ut med minst 14 MVG:n.
Jag är stolt över att min klass har 3 stycken på toppfem-listan över högsta poäng i skolan.
Jag är stolt över att gå i lärarnas favoritklass.
Jag är stolt över att gå i den enda klassen som blir bjuden på fika av idrottsläraren.
Jag är stolt över att vi åkte till London på klassresa.
Jag är stolt över att ha varit en del av min klass.
Och jag är förbannat stolt över att mina 9 skolår inte kunde ha slutat bättre.

Inga kommentarer: