måndag 22 juni 2009

Inga bilder från VOR

Men ni får skylla er själva om ni förväntat er några. Johan sa att det tar så lång tid att lägga in dem i datan och att han tänkt göra det imorgon. Jaha, och varför tar det lång tid då? Jo, för att de inte rensar kameran vartefter även om bilderna finns i datan. Jättesmart.
Vet ni, jag har varit jätteeffektiv i dag. Städat rummet, duschat, kollat på gårdagens Sportspegel, ätit lunch till frukost och fikat. Jag är bäst, jag vet. Men en sak stör mig, faktumet att jag har börjat sova bort halva dagen. Att vakna 11 är inte okej så jag måste börja skärpa mig.
Något mer spännande? Tja, jag och mamma åker ut till pappa i kväll och vattnar trädgården, matar den halvdöda sköldpaddan och tar in posten. Ska även försöka synka Zebbes syrra Elises iPod men frågan är om mamma går med på det. Har svårt att tro det.

Inga kommentarer: